Danas je sve u poslovanju automatizirano ako to znači da će poslovni procesi teći brže, povoljnije i na kraju krajeva – uspješnije. Stoga je i pozivni centar jako bitno rješenje u vašem poslovanju jer kroz njega vi imate direktni kontakt sa vašim kupcima i potrošačima.
Slobodno bismo mogli reći da je pozivni centar lice i naličje neke kopanije jer ukoliko vaš prvi kontakt kroz njega nije bio pozitivan, ni vaše mišljenje o toj kompaniji neće biti pozitivno.
Sjećate se kako u procesu komunikacije svi komunikacijski stručnjaci tvrde kako je prvi dojam najupečatljiviji i ukoliko ljudi steknu pogrešan prvi dojam o vama, da ćete kasnije teško to ispraviti? Jer ako voda krene niz krivu Drinu, teško ćete je kasnije vratiti na pravi put. Tako je stoga i sa prvim dojmom koji kroz pozivni centar ostavljate na širu javnost kao kompanija.
I vjerujte mi, nema tih novaca koji mogu kasnije ispraviti lošu sliku koju ste ostavili ako niste predvidjeli da je ulaganje u pozivni centar jedan od ključnih elemenata vašeg dobrog poslovanja.
Jedan od prvih koraka za dobar pozivni centar jest da integrirate softver sa svojim telefonskim brojevima i postojećim sustavima – sa sustavima koje već imate (call centar, helpdesk) i povezivanje postojećih telefonskih brojeva. Nakon što to učinite, možete početi snimati i učitavati svoje prilagođene poruke i graditi IVR stabla.
Testirajte sve prije nego što vaš pozivni centar počne raditi kako biste bili sigurni da nema grešaka koje mogu dovesti do frustracije korisnika ili prekinutih poziva. Provjerite imaju li vaša stabla krajnju točku i jesu li vaše poruke lako razumljive.
Zadnji korak je da počnete koristiti svoj softver kroz vaš pozivni centar jer tek se u procesu korištenja mogu uvidjeti zadnje stvari koje bi bilo dobro unaprijediti. Kad vam bude ugodno koristiti ga, slobodno postanite kreativni i razgranajte se. Koristite softver za odlazne pozive, marketinške ankete i još mnogo toga.